środa, 29 lutego 2012

Wiosenny makijaż


Mój makijaż wiosenny starałam się zrobić aby uwzględnić nadchodzące trendy na wiosnę i lato w makijażu. Wybrałam wizerunek świeżej cery, bez ciężkiego podkładu i zmatowienia. Oczy miały być w trendzie '' Baby Doll Look'' ale wyszły trochę przerysowanie dlatego proszę aby patrzeć na nie z przymrużeniem oka.

Krok 1: Twarz przygotowuję nakładając krem nawilżający wymieszany z podkładem, pod oczy nadkładam niewielką ilość korektora. Zazwyczaj przypudrowuje pudrem w kamieniu twarz aż do zmatowienia, lecz nie w tym przypadku, ponieważ chcę uzyskać efekt świeżej cery.

Krok 2: Na całą powierzchnie ruchomej powieki nakładam różowy perłowy cień. W międzyczasie wyczesuje brwi i lekko je podkreślam.

Krok 3: W zewnętrznym kąciku oka i załamaniu nakładamy brązowy cień i rozcieram go na zewnątrz aby otworzyć oko.



Krok 4: Na górnej linii rzęs rysujemy czarnym cieniem kreskę. W kącikach oczu i pod łuk brwiowy nakładam jasny cień.

Krok 5: Rzęsy tuszuje ulubioną maskarą, na dolna linię wodną nakładam białą kredkę.

Krok 6: Przyklejamy sztuczne rzęsy lub kępki.

 Krok 7: Buzię konturujemy przy użyciu bronzera (czoło, kości policzkowe, nos, broda), na policzki zakładam róż. Usta maluje szminką w odcieniu różu. Na koniec nakładam rozświetlacz.


Produkty jakie użyłam:


Cienie Inglot: Jasny matowy -351, brązowy- 561, czarny- 63, cień do brwi-568
Podkład- Revlon Color Stay- 250 Fresh Beige
Puder matujący- Kobo Matt Powder- 302 Natural Beige
Róż- Inglot- kolor 72
Kulki brązujące- Avon- Arabian Glow Bronzing Pearls
Kulki rozświtlające- Avon- Face Pearls
Tusz- Sephora- Full action Extreme Effect mascara
Kępki rzęs- Inglot- 22N
Klej do rzęs- Inglot- Duo adhesive

Podoba wam się moja propozycja na wiosenny makijaż?
Jaki trend na wiosnę wam się najbardziej podoba?
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.
Zapraszam do oglądania.
Monia

Makijaż dostępny na www.zeberka.pl
Mój makijaż na zeberce w ciągu jednego dnia miał ponad 10 tysięcy wyświetleń.

4 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za opinię u mnie:) Ślicznie potrafisz się malować, zazdroszczę. Podoba mi się to, że makijaż jest delikatny i subtelny, nie zaś przesadny i przerysowany:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba! Lubię lekkie i świeże makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny makijaż ;) ja też lubię delikatne makijaże ;] I te rzęski ^^ takie zalotne... Fiu fiuuu idzie wiosna ;D Pozdrawiam i trzymam kciuki ;]
    Ps. Bardzo podoba mi się, że pod zdjęciami umieszczasz nazwy produktów i numerki (np. cieni)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne!!! a jakich kępek używasz i jak je ściagasz ?

    Zapraszam apetycznapannapati

    OdpowiedzUsuń