niedziela, 26 lutego 2012

It will make you shine like a star...

Hej,
dzisiaj pokażę wam w jaki sposób uzyskać piękny kolor paznokci, w wersji matowej oraz błyszczącej :)
Zapraszam do oglądania zdjęć :)

1. Paznokciom nadaje kształt który najbardziej mi opowiada oraz zmywam pozostałości po poprzednim kolorze.

2.Paznokcie pokrywam lakierem przeźroczystym lub base color'em, aby lakier nie zabarwił mi płytki paznokcia.

3. Następnie maluję paznokcie lakierem filmy Catrice w kolorze C03 Beam Me Scotty!.

Lakier nadaje paznokciom piękne matowe wykończenie.

4. Aby zmienić matową strukturę lakieru, paznokcie pokrywam Top  Coat'em firmy Essence o numerze BFAA.

 Top Coat wydobywa piękny drobno zmielony brokat, który ślicznie mieni się w świetle. Sam kolor lakieru jest ciekawy i niespotykany.

Jeśli chodzi o lakiery firmy Catrice, nie jestem zadowolona z ich jakości. Lakiery z tej firmy bez Top Coat'u utrzymują się na paznokciach jeden dzień. A z użyciem Top Coat'u wynik też nie jest zachwycający bo jest to góra 3 dni, ale za to gama kolorystyczna jest bardzo ciekawa. W szafie Catrice można znaleźć wiele unikatowych i niepowtarzalnych kolorów.
A wy co sądzicie o firmie Catrice? 
Jakie są wasze ulubione lakiery do paznokci? 

Produkty, których użyłam:
- bezbarwny lakier do paznokci Eveline.
- Catrice C03 Beam Me Scotty!
- Essence Top Coat BFAA.

Buziaki,
Monia

10 komentarzy:

  1. Nie lubię lakierów catrice. Ja przepadam za lakierami elfa. Odpowiada mi gama kolorystyczna i muszę przyznać, że ich jakość jest bardzo dobra:) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko że lakiery z elfa, są trudno dostępny, moją jedyną możliwością jest allegro, ale jeśli polecasz muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię lakiery nie rzucające się w oczy,masz bardzo śliczne paznokcie :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec następnym razem będzie coś w neutralnym kolorze:)

      Usuń
  4. Ciekawie, ciekawie. Moje paznokietki zabarwiły się, ponieważ tak jak napisałaś, nie nakładałam 'bazy' pod lakier, a teraz nie wiem jak mam pozbyć się kolorowych odcieni z płytki paznokcia. Obserwuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są preparaty wybielające płytkę paznokciową - likwidujące zażółcenia -np. KillyS ,Bio Solutions jeśli nie chcesz używać takich preparatów polecam moczenie paznokci w ciepłej wodzie z solą i cytryną:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piekny ten kolor. Chyba wole go jako matowy, choc w obu wersjach wyglada slicznie. Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matowy jet świetny tylko niestety się nie utrzymuje za długo :)

      Usuń
  6. podobny kolor z gosha black pearl o ile sie nie mysle

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń