sobota, 25 lutego 2012

My everyday make up

Hej,
dziś pokażę wam mój makijaż, który noszę na co dzień.


1. Całą ruchomą powiekę maluję białym matowym cieniem firmy Inglot o numerze 351.

2. Zewnętrzny kącik i załamanie powieki maluję matowym cieniem w kolorze ciemnego brązu firmy Inglot o numerze 360.

3. Na górnej linii rzęs maluję kreskę czarnym matowym cieniem firmy Inglot o numerze 63 pędzlem do eyelinera.

4. Dolną powiekę maluję tym samym cieniem, którego użyłam do zewnętrznych kącików.

5. Na koniec tuszuję mocno rzęsy i podkreślam brwi cieniem.




Produkty których użyłam do tego makjażu:

Cienie Inglot. Numerki od lewej: 351, 561, cień do brwi 568, 360, 63.

Tusz do rzęs: Sephora Full Action Extreme Effect Mascara. 

Pędzle do makijażu. Od góry: Lancrone LARGE FLUFF - E135, Lancrone SHORT SHADER - E250, HAKURO H77, HAKURO H78, Lancrone FLAT DEFINER - E147.


Czekam na waszą opinię na temat makijażu :)
Miłego dnia, 
Monia






8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż na co dzień! i super prosta kreska ah ja się z moją męczę ale jeszcze kilka lat i dojdę do perfekcji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo;), jeśli chodzi o kreskę to właśnie ja zaczynałam od cienia do powiek, bo zawsze łatwiej jest taką poprawić:) dokładnie perfekcja przyjdzie z czasem :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczny makijaż, ale brakuje mi tu jakieś perły :)
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) oj poprawię się następnym razem i na pewno będzie jakaś perła :) blog oczywiście odwiedzę
      pozdrawiam

      Usuń
  3. świetny makijaż:) i ta równiutka kreska:)

    OdpowiedzUsuń